a L

ALGEMENE INFO

Datum

Zaterdag 18 mei 2024 | 13:00 – 01:00 uur

Locatie

Festivalterrein De Roost, Erp/Veghel

Minimum leeftijd

De minimumleeftijd voor Harmony of Hardcore is 18 jaar, er worden geen uitzonderingen gemaakt. Je dient dus vóór of op zaterdag 18 mei 2006 geboren te zijn. Wanneer je niet voldoet aan deze minimum leeftijd mag je het evenement niet betreden (ook niet wanneer je al een ticket hebt gekocht).

Je moet in staat zijn om jezelf te kunnen legitimeren met een paspoort, ID of een rijbewijs.

Openingstijden

Zaterdag 18 mei 2024: 13:00 – 01:00 uur

De entree sluit om 23:00 uur.

EXTRA INFO

Algemene festivalregels

Er zijn een aantal huisregels op ons festivalterrein:

Eten & Drinken
Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken het festivalterrein op te nemen. We hebben gezorgd voor genoeg eet- en drinkgelegenheden op het terrein dus ook nergens voor nodig!

Niet toegestane vloeistoffen/spuitbussen
Het is niet toegestaan om vloeistoffen mee te nemen op het festivalterrein zoals: deodorant spray, haarlak en spuit zonnebrand. Op het terrein is er voldoende mogelijkheid om je op te frissen of je haren bij te (laten) werken.
Lenzenvloeistof mag je ook niet meenemen op het terrein, deze kan je bij de ehbo verkrijgen.

Wel toegestane vloeistoffen
Het is wel toegestaan om een kleine (<100ml) nieuwe verpakking smeerbare zonnebrand mee te nemen op het festivalterrein. Er is natuurlijk ook een insmeerbar op het terrein te vinden! Daarnaast biedt een deo roller uitkomst voor het meenemen van deo op het festivalterrein. Let wel op dat het een klein travel formaat deo roller moet zijn.

Drugs, wapens en andere verboden middelen
Alles waarmee je jezelf of een ander kan bezeren of letsel mee toe kunt brengen is verboden. Bij de ingang wordt hier dan ook streng op gecontroleerd.

Diabetici
Insuline pompen en pennen zijn toegestaan maar worden wel gecontroleerd.

Selfie sticks
Een selfie stick is vanwege veiligheid niet toegestaan op het festivalterrein.

Lachgas
Lachgas is op en rondom het terrein verboden.

Overnachten
Er is geen camping bij het festival, daarnaast is het ook niet toegestaan om op de parkeerplaats in de auto te blijven slapen.

Professionele foto/videoapparatuur
Het is niet toegestaan om professionele foto/videoapparatuur mee te nemen op het terrein. Wil je op professionele basis fotograferen of filmen, vraag dan een persaanvraag aan via press@par-t.nl

Toegankelijkheid

Harmony of Hardcore wordt georganiseerd op festivalterrein De Roost in Erp.
Het festivalterrein bestaat voor het grootste gedeelte uit grasland en is niet overal even vlak. Verder is er een berg ‘The Mountain’ waarop een 3-tal podia gesitueerd zijn. Bij slecht weer is het een stuk lastiger rijden met een (electrische) rolstoel. Ondanks het tijdelijke karakter van het festivalterrein doen we ons best om het zo toegankelijk mogelijk te maken. Er zijn een aantal voorzieningen om het mensen met een beperking zo aangenaam mogelijk te maken:

  • Een mindervalide parkeerplaats op aanvraag, waar je kunt parkeren als je een invalidenparkeerkaart kunt overleggen of een verwijzing van de huisarts (mail hiervoor naar service@par-t.nl).
  • Bij alle toiletgroepen is een mindervaliden toilet aanwezig. Ook bij de EHBO is die aanwezig, inclusief begeleiding als dat nodig is.
  • 1 op de 8 doorgangen bij de hoofdentree is extra breed voor toegang met een rolstoel.
  • Stuur ons een mail (service@par-t.nl) als je een beperking hebt en je wordt in contact gebracht met een speciale contactpersoon voor als je vragen en uitdagingen voorafgaand en tijdens het festival.
  • Laat weten als je een beperking hebt en laat weten wat je wensen zijn zodat we er alles aan kunnen doen op je bezoek zo comfortabel mogelijk te maken.

Er zijn geen speciale tickets voor mensen met een beperking en hun begeleiders, we staan wel voor alles open om je ervaring zo goed mogelijk te maken. Laat ons je wensen weten door een mail te sturen naar: service@par-t.nl.

Exit & Re-enter

Bij het verlaten van het festivalterrein is het niet mogelijk om het festival opnieuw te betreden.

Betaalmogelijkheden

Tijdens het festival wordt er betaald met tokens. Deze haal je bij de ingang van het terrein bij de token balie of in de automaten. Of je kunt je munten vooraf bestellen, zo kan je gelijk beginnen wanneer je het festival binnenloopt.

Bij de muntenkassa kan er worden betaald met contant geld of de pin. Het is mogelijk om te betalen met Mastercard & Visa. Er zijn geen pinautomaten op het terrein aanwezig, wel kan je tijdens het kopen van je tokens geld bijpinnen.

Zero tolerance

In verband met strenge regelgeving omtrent drugsgebruik, hanteert de organisatie een ZERO TOLERANCE beleid. Dit betekent dat zowel soft- als harddrugs niet geaccepteerd zullen worden. De security zal hier streng op controleren bij binnenkomst en tijdens het festival door middel van visitatie.

Celebrate Safe

Er gaat niets boven opgaan in de muziek, dansen in de zon, onderdeel zijn van een grote uitzinnige groep feestvierders, dansen tot je voeten niet meer willen, chillen in de bungalow, flirten met mooie mensen en losgaan met je vrienden. Niets is mooier dan het goede leven te vieren en het mooie gevoel te delen met alle partypeople om je heen. Nog mooier aan een goed feest, is heelhuids en gezond weer thuiskomen. Hoe leuk feesten ook is, het is nooit helemaal zonder risico’s. Check de website voor de 10 pijlers.

No Smokey

Er geldt een rookverbod in alle tenten en overkappingen. Dit geldt zowel voor sigaretten als voor E-sigaretten*. (dit geldt ook voor e-sigaretten).

Roken in tenten en onder overkappingen is wettelijk verboden en de boetes lopen op tot €13.500,- per tent! De NVWA controleert met undercover controleurs of het beleid wordt nageleefd. Rook dus buiten de tenten. De gevolgen kunnen oplopen van een waarschuwing tot het ontzeggen van toegang tot het festivalterrein.

*Je mag alleen een E-smoker meenemen op het festivalterrein wanneer de vloeistof nog gesloten is. Er mag maar 1 vloeistof meegenomen worden.

Er zijn geen sigaretten te koop op het festivalterrein.

Medicatie

Om medicatie mee te nemen naar het festival, moet de medicatie in een gesloten verpakking zitten en heb je een officiële verklaring nodig van een dokter. Bij enige twijfel, zal de EHBO de medicatie checken.

Deodorant & Zonnebrand

Wij hopen allemaal dat de zon zich de hele dag laat zien. Het is daarom toegestaan om een klein (travel) formaat van maximaal 100 ml zonnebrand mee het terrein op te nemen. Zo kan je jezelf beschermen tegen de zon.

Deodorant spuitflessen zijn niet toegestaan. Deze zullen worden ingenomen bij de ingang. Je mag je deodorant alleen meenemen wanneer het een kleine deoroller is.

Contact

Nog een brandende vraag die er niet tussen staat?

Algemene vragen en/of opmerkingen
Stuur een mail naar info@par-t.nl.

Ticket vragen
Check de Helpdesk van onze ticket provider CM.

Foodtrucks
Jouw foodtruck op ons festival? Stuur een email naar stand@par-t.nl.

Creatieve concepten
Goed idee? Stuur een mail naar stand@par-t.nl.

Pers
Accreditaties, foto & video? Stuur een mail naar press@par-t.nl.

TICKETS

Start Ticket Sale

Alle regular Harmony of Hardcore zijn verkocht. Het is nog wel mogelijk om tickets te kopen voor het Azura Deck en de Paraíso Lounge.

BEKIJK DE VIP MOGELIJKHEDEN.

Hoeveel tickets kan ik kopen

Je kan per order maximaal 4 kaarten per persoon bestellen.

VIP Experience (upgrade)

Extra genieten bij de Mainstage tijdens Harmony of Hardcore? Ontdek dan onze VIP Experiences! Schitter op het imposante Azura Deck of dompel jezelf onder in een wereld van luxe en comfort op de zeer exclusieve Paraíso Lounge.
INFO & TICKETS

TICKET UPGRADE
Al een Regular Ticket gescoord, maar wil je jouw ticket graag upgraden naar een Azura Deck ticket? Dat is mogelijk (indien er nog Azura Deck tickets beschikbaar zijn)! Neem contact op met de Helpdesk van CM.

Parkeertickets

Met een parkeerticket is het mogelijk om op één van de Harmony of Hardcore parkeerplaatsen te parkeren. Je kunt op het festival een parkeerkaart kopen en dit zowel cash als met pin betalen. Het is goedkoper om deze online in de Pre Sale te kopen.

GA NAAR TICKETSHOP

Tokens

Tijdens het festival wordt er betaald met Tokens. Deze koop je bij de ingang van het terrein bij één van de tokenbalies of in de automaten. Hier kan je zowel cash als met de pin betalen. Er zijn geen pinautomaten op het terrein aanwezig, wel kan je tijdens het kopen van je tokens geld bijpinnen. Tokens van voorgaande jaren zijn niet geldig.

Heb jij in de voorverkoop Tokens gekocht, dan kun je deze ophalen bij de eerste muntkassa; PRE-SALE TOKEN PICK UP POINT.

Locker Ticket

Wil je goed voorbereid naar Harmony of Hardcore en zo snel mogelijk The Ultimate Hardcore Feeling ervaren? Koop alvast – met voordeel – jouw kluisje online! Het is ook mogelijk om het terrein jouw kluisje te kopen middels het scannen van de QR-code op locatie of oldschool bij de balie.

GA NAAR TICKETSHOP

Spullen vergeten in je kluisje?
Mocht je een item vergeten zijn in je kluisje, neem dan contact op met Eventsafe: info@eventsafe.eu.

Shuttle service

Geen zin om met Harmony of Hardcore de BOB te zijn, dan hebben wij de oplossing! Vanaf Eindhoven Centraal Station of ‘s-Hertogenbosch Centraal Station word je voor slechts €14 bij de ingang van Harmony of Hardcore afgezet en natuurlijk weer veilig teruggebracht. Zo kun je optimaal genieten van Harmony of Hardcore. Ter plaatse zijn tickets €15, dus pak je winst en verzeker jezelf van een retourtje. OP=OP.

CHECK TIJDEN + TICKETSHOP

Personalisatie

Na aankoop van een ticket, ontvang je een bevestigingsmail. Personalisatie voor Harmony of Hardcore is verplicht. Nadat je gepersonaliseerd hebt, ontvang je de tickets 3 dagen voorafgaand aan Harmony of Hardcore (15 mei) in je mail. Personaliseer jij jouw ticket na dit moment, ontvang je direct na personalisatie jouw tickets.

Hoe personaliseer je de tickets:

  • Gebruik een uniek e-mailadres en telefoonnummer voor elk ticket.
  • Klik op Opslaan bij elk ticket om deze tussendoor op te slaan. Als alle tickets compleet zijn klik onderaan de pagina op Voltooi Personalisatie om de personalisatie af te ronden.
  • Alleen de koper van de tickets ontvangt de tickets per e-mail na het afronden van de personalisatie.
  • De gepersonaliseerde bezoekers ontvangen geen bericht over hun tickets.

Heb je jouw tickets al gepersonaliseerd en wil je een andere naam op het ticket hebben staan? Dat kan! In jouw bevestigingsmail klik je op de personalisatie link. Via de button ‘edit personalisatie’ kan jij jouw personalisatie aanpassen. Let op: Je kan de personalisatie aanpassen tot 3 dagen voor het festival, de tickets worden dan uitgestuurd met de naam die je als laatst hebt ingevuld. Hierna is het niet mogelijk om je personalisatie te wijzigen.

Kun je jouw bevestigingsmail niet vinden, klik hier.

Tickets nog niet ontvangen?

Tickets ontvang je 3 dagen voorafgaand aan het event, mits de tickets correct gepersonaliseerd zijn.

Ben je jouw bevestigingsmail kwijt? Geen paniek! Gebruik de Resend tool van CM. Vul de datum van het evenement in en het mailadres in waarmee je jouw ticket(s) gekocht hebt.

Ticket kwijt?

Ben jij je ticket kwijt? Geen paniek! Gebruik de Resend tool van CM. Vul het mailadres in waarmee je jouw ticket(s) gekocht hebt en de datum van het event!

Komt jouw ticket niet tevoorschijn? Probeer dit:
– Zoek de transactie op in jouw bankomgeving.
– Maak een screenshot van het afschrift of kopieer de transactiegegevens.

Aan de hand van de transactiegegevens kan CM jouw bestelling opzoeken en jou verder helpen.

Neem contact op met de HELPDESK en vermeld duidelijk dat je het e-mailadres wilt wijzigen. Vergeet hierbij niet de transactiegegevens mee te sturen en het eventuele e-mailadres dat je wilt wijzigen te vermelden.

Tattoo Upgrade

Are you a proud bearer of a Harmony of Hardcore tattoo? We want to show our appreciation by giving you and your friend an exclusive Azura Deck upgrade!
Register now

Gewonnen tickets

Gewonnen tickets via één van onze officiële kanalen of via externe partners, worden 1 dag voorafgaand aan het festival via mail verstuurd vanuit CM Ticketing (check ook je spam inbox). Deze tickets hoeven niet gepersonaliseerd te worden.

Secundaire ticketplatforms

Zoals vanaf het begin van de ticketverkoop overal op de website vermeld stond:

7th Sunday Festival tickets (waren en) zijn exclusief verkrijgbaar via onze eigen website. Het is niet toegestaan om je ticket te kopen of verkopen via TicketSwap, Marktplaats, Viagogo, Tickettack, Tickets4U, etc.

In het verleden hebben we veel ellende meegemaakt met personen en bedrijven die met de doorverkoop van tickets heel veel geld hebben verdiend. Dat is de reden dat we ergens een grens moeten trekken. Wij hebben ieder jaar +/- 350 personen huilend aan de entree staan, omdat ze niet binnenkomen met het ticket dat ze hebben gekocht via secundaire ticket platforms zoals Ticketswap, Viagogo, Marktplaats etc. Vandaar dat het noodzakelijk was dat wij maatregelen getroffen hebben.

Wanneer je jouw ticket toch bij een van deze ticketplatforms hebt gekocht, ben je voor ons een niet geregistreerde ticketkoper en kunnen we dus helaas niets voor je betekenen. Je bent dan geheel afhankelijk van de officieel geregistreerde ticketkoper.

Koop je tickets in de toekomst dus gewoon via de officiële website, dan ziet de organisatie je als geregistreerde ticketkoper…

Helpdesk

Is na het lezen van de FAQ jouw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op met de Helpdesk van CM.

DIENSTEN

EHBO

Op het festivalterrein is er een EHBO post te vinden. Deze post is duidelijk aangegeven op het terrein zelf en op de plattegrond.

Kluisjes

Er zijn voldoende Eventsafe kluisjes aanwezig op het festivalterrein waar je veilig je jas en andere spullen kan opbergen.

Spullen vergeten in je kluisje?
Mocht je een item vergeten zijn in je kluisje, neem dan contact op met Eventsafe: info@eventsafe.eu.

Voor onze kersverse moeders

Bij de EHBO posten is het mogelijk om te kolven voor onze kersverse moeders!